Shanghai, en sista gång

Hej bloggen!

Jag är i Shanghai en sista gång nu innan jag lämnar Kina, främst för att köpa de sista sakerna, men också för att Shanghai är allmänt najs att komma till, väldigt annorlunda från Hangzhou, på väldigt många sätt.

Tisdagskvällen var helt fantastisk, det var den sista gången vi var alla samlade innan folk börjar försvinna iväg. Vi gick på restaurang först, ett stort gäng på 18 pers. Sedan hamnade vi på en bar precis bredvid. Den spelade, till skillnad från alla andra barer jag varit på i Hangzhou, inte öronbedövande musik vilket var fint. Det var väldigt mysigt, vi var alla tillsammans och bara hängde, helt perfekt!

Därefter hamnade vi på KTV och sjöng kareoke i två timmar innan vi drog vidare till coco banana. Där var det bokstavligt talat bara ett tjugotal människor och tokdött så det hela slutade med att vi gick hem. Festen slutade dock inte där utan vi hamnade på vårt tak där vi kollade runt lite och till slut hamnade vi i Philips rum där vi chillade, pratade om livet och bara hänge. Riktigt riktigt bra!

Sent, eller tidigt kom jag hem igen och stupade i säng.

Dagen därpå gjorde jag inte mycket, jag frågade om mina betyg, men de var inte klara än. På eftermiddagen åkte vi till Shanghai, jag och Amelia :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0