Frisörbesök

Hej bloggen!
 
Jag har inte klippt mig på jag vet inte hur många månader, så idag fick jag äntligen ändan ur! Efter att ha ätit lunch i ett stort gäng gick jag, Kevin och Mitchelle till frisören som ligger ett stenkast från campus. Mindre än en timme och 35 kronor senare traskade jag glatt ut från frisören, nyklippt och glad! Det är ingen speciell frisyr, men allt slitet är borta vilket är SÅ skönt!
 
Resten av dagen har jag tillbringat pluggandes inför slutproven som börjar på tisdag nästa vecka. Det är ju aldrig kul med prov, men är inte riktigt lika nervös den här gången som jag var förra gången. Efter middagen gick jag och Amelia till gymmet, duktiga flickor!
 
Nu ska jag strax sova, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0