Lugn lördag?

Igår var det tänkt att jag skulle ta det lugnt och bara chilla. Det gick sådär, men kul hade jag!

Dagen började lugnt med sovmorgon och sedan brunch. Därefter hamnade jag på Peet's där jag satt i jag vet inte hur många timmar och bara pluggade ikapp. Nu är jag typ ikapp, eller jag har läst båda texterna som de andra hann gå igenom utan mig, sen återstår det bara att lära sig alla tecken. Det är kommande veckas mål!

Iaf, såhär ser det ut när man tar anteckningar på en grammatikföreläsning:


När jag kände att jag inte kunde plugga längre gick jag hem, åt lite nudlar samtidigt som jag såg på "never say never", filmen om Justin Bieber. Riktigt bra, faktiskt. Jag blev positivt överraskad!

Vid halv nio gick jag över till "the office" (där amerikanerna hänger). Ryan och Joel fick ju erbjudande om att DJa på den lokala baren, så vid nio traskade vi dit för att supporta dem. Det hela blev en riktigt lyckad kväll!!

 
 
Denna söndag började med en cykelItur till sjön. Dock failade vi lite när min pedal ramlade av efter typ 45 minuter och vi blev tvugna att gå tillbaka. Men men, inte hela världen, för 2 kronor fick jag den lagad! Efter detta såg jag klart på "never say never", åt lunch med Ieva och Alicia och pluggade lite. Jag har även skypat med familjen, myspys och nu kom jag precis tillbaka från middagen. Snart ska jag iväg och spela lite fotboll, är det tänkt!
 
Vi hörs!
Ps, förlåt för bildkvaliteten, hade inte med kameran utan bara min ipod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0