GRUPPBYTE!

Japp, idag gjorde jag prov, det kan ha varit min sämsta prestation i provväg någonsin, men tydligen räckte det för att jag ska få flytta upp en nivå, så i morgon byter jag klass, ny lärare, nya böcker, nya klasskompisar ny klassrumsbyggnad nytt allt!
 
Ryktet säger att all undervisning är på kinesiska så det kan bli intressant, men eftersom jag tydligen kvalade in i denna grupp efter mitt prov så litar jag på att med lite hårt jobb så går det vägen!!!
 
Här kommer lite bilder från helgens strapatser. (Special for you Camilla).
 
 Amanda och Oscars fantastiska bål! (totalpris: ca 20 kronor).

 Gratis födelsedagstårta till Kevin!
 
Zai Jian!
//Amanda

Kommentarer
Postat av: KungFuPanda

Brabra, tjing tjong

2012-09-19 @ 17:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0