Vad gjorde jag resten av helgen?

Ja, de kan man ju fråga sig. Väl hemma från resan mötte jag upp sonny och Kevin, tillsamman gick vi och åt middag. Därefter gick vi till Vineyard som dagen till ära hade omvänd ladie-night, dvs att alla killar som kom utklädda till tjejer fick gratis drinkar. Riktigt underhållande! Efter ett tag var baren helt full och de allra flesta jag hänger med var där, mycket trevligt!
 
Kvällen fortsatte sedan till en bar där man faktiskt kan höra vad man tänker, föra ett normal samtal, ingen röker inomhus och som har öl starkare än 3%. Rikigt, riktig myigt och precis vad jag kände för. När de andra drog vidare bestämde jag att det var dags att åka hem eftersom hela söndagen skulle dedikeras åt plugg.
 
I söndags pluggade jag mer eller mindre hela dagen, förutom ett litet glapp då jag bokade hotell till pappa som kommer hit och hälsar på den 22a november, hipp hurra!! Eftersom jag hade prov idag var kvällen inte direkt upphetsande, jag och Amelia gick och provade en Georgiansk nyöppnad restaurang som var jättebra!
 
Provet idag då? Jo det gick tusen gånger bättre än förra provet, mer än så vet jag inte, men imorrn får vi se! =)
 
Annars har det mer eller mindre regnat hela dagen idag, första gången vi har såhär trist väder på länge. Hoppas det inte håller i sig! Jag gick även med i ett gym idag, så efter att ha gymmat avnjöt jag en riktigt, rikigt skön bastu-vistelse, härligt!!
 
Nu ska jag snart krypa ner i sängen, här kommer en fantastisk video, den officiella videon för OS 2008. Notera hur blå himlen i Peking är. Det är inte naturligt utan någoning om väderplaneringsbyrån i Peking fixat genom att skjuta upp ett ämne i luften som tvingar molnen att regna.
 
http://www.tudou.com/programs/view/Mg-46Y_uiUQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0