Plugghäst? Javisst!

Första skoldagarna efter lovet och vi är redan i full gång. Det här med mjukstart är inget koncept man kör med här, men det är väl lika bra att köra på! Igår fick vi tusen miljoner läxor (eller ja, inte riktigt men massor) och eftersom jag slutade skolan kl 16.10 så var det inte mycket mer att göra av dagen än att plugga, plugga, plugga.
 
På kvällen satt jag på Peet's (standard) och där parade jag med EvaStina. Väldigt skönt att bara få prata av sig lite, det har varit mycket nu, men det kändes mycket bättre efter att vi slutat prata.
 
I morse gick jag upp vid halv sju och sprang. Mina amerikanska träningskumpaner har gett upp. Två veckor höll de ut. Jag är lite putt, kunde de inte orkat hålla på lite till? Nåväl, jag ska kolla på gymmen som mina andra kompisar går på och se hur de verkar, annars finns ju alltid löpning!
 
Vid åtta började skolan, 11.30 var jag klar för dagen och nu har jag precis gjort klart mina läxor och ska ut och njuta av solen lite! Det är fortfarande typ 22-25 grader och sol här, jättehärligt! I eftermiddag ska vi klättra upp på kullen och ta bilder på solnedgången, är det tänkt. Mysigt!
 
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0