Kareoke!

Eftersom vi inte hade skola i fredags så var torsdagen en riktigt bra dag! När jag var klar med skolan för dagen gick jag ut och sprang en sväng, åt middag och sedan träffades vi på andra våningen (standard) där vi lekte lite lekar och pratade strunt ett tag innan vi (alla 18) gick iväg till en KTV. Där sjöng jag ÄNTLIGEN kareoke för första gången sedan jag kom hit, helt stört kul! Vi var en salig blandning människor, så musiken var mycket varierad, både kinesiskt, koreans, tysk, svensk, engelsk, amerikans osv. Riktigt riktigt kul var det. Efter tre timmars kareokande gick vi vidare till Paramount, en nattklubb där mer eller mindre alla som inte var på kareoken var. Vi dansade och fånade oss. En riktigt lyckad kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0