Världens undergång...?

Nu är den den 22a december. Världen gick inte under igår vilket ju var hilma tur! Igår var väldigt kul! Vi gick tillsammans till tepanyaki-restaurangen vid sextiden där vi inväntade Malin och Oskar som kom lite senare. När de väl kommit sjöng vi för Oskar, beställde mat och lät festen börja!
 
Eftersom det var äta och dricka så mycket man ville som gällde så var det vad vi gjorde. Maten var helt fantastisk, drickan riktig (för en gångs skull) och vi hade väldigt kul!
 
Efter maten gick vi till Vineyard där alla som inte kunde komma med på middagen mötte upp oss. Otroligt mycket folk och väldigt härlig partystämmning i luften. Slutligen hamnade vi på Coco Jeff där Oskar blev duschad i champagne till låten "champagne showers". Sen blev det lite drama som jag inte orkar gå in på, så kvällen fick ett ganska abrupt slut. Allt har löst sig nu och alla mår bra vilket ju är huvudsaken! Förutom mot slutet var kvällen riktigt braaa!
 
 
Idag sov jag hur länge som helst, och har inte gjort speciellt många knop. Jag och Matt gick och åt tillsammans, sen var vi hos mig och drack te, åt pepparkakor och lyssnade på julmusik, mycket mysigt! Nu ska jag skypa med Jennifer (som är hemma i Sverige igen över jul) och sen ska jag till Walmart och handla ingredienser till morgondagens lussebullsbak. Mums!
 
Ming Xing kom förbi förut och lämnade av lite hemmagjorda dumplings som hon hade gjort åt sin kompis som kom hem efter en två månader lång vistelse i USA idag. Hon är så himla fin den tjejen! Vad som alltid ger mig lite av en kick är att hon är kines och att jag nästan uteslutande pratar kinesiska med henne! 
 
Så, nu är det dags att skypa, puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0