Torsdag

 Halloj blogggen
 
Idag är det torsdag, och det betyder att det är fredag i morgon! Efter skolan gick jag och hade en riktig långfika med en supersnäll tjej som heter Maggie. Vi satt och pratade jättelänge om allt och ingenting, mycket kul! Efter det åt jag middag, fixade lite saker, sprang in i en kompis och nu sitter jag här. Snart ska jag krypa ner i sängen, min rummis sover redan (och klockan är inte tio än... nåväl).
 
Ingenting mer spännande än så har hänt, men jag kan berätta att min kompis i Hong Kong äntligen svarade på mitt mail, och om allt går som jag vill så åker jag dit från 10-13 januari. Jag håller er uppdaterade!
 
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: kungfucama

asså. det är säkert 0,5 meter snö här o det slog mig: kan balkongen rasa? äger du en spade eller skyffel eller dylikt? eller hur gjorde du förra året? förnekelse är bästa försvar? möblerna är räddade dock. <333

2012-12-07 @ 14:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0