Oskars födelsedag

Hej bloggen!
 
Idag är det Oskars födelsedag. Det är han som är tillsammans med Malin, de båda pluggar civilingeniör i Uppsala, mycket snälla människor. Och idag fyller som sagt Oskar 25 år. Det ska vi fira med pompa och ståt! Oskar vet ingenting om vad vi har planerat, men det kommer bli helt fantastiskt tror jag!
 
Vi är ett stort gäng som ska gå på Tepanyaki tillsammans, dvs japansk mat, man är stora sällskap och har en kock vid bordet. Jag har aldrig varit förut så jag vet inte riktigt hur det går till, men man får äta och dricka hur mycket man vill och det ska vara jättegott och kul, så jag ser verkligen fram emot det!
 
Dagens roligaste var när vi kom tillbaka till min byggnad efter lunch och jag drog med mig lite folk in i lobbyn för att visa de otroligt kitchiga dekorationerna. De var ännu värre än de var igår, inte nog med att det är två plastjulgranar som blinkar hysteriskt, det finns även en plastjultomte som spelar saxofon om man trycker på en knapp. Han är dessutom i mänsklig storlek. Helt hysteriskt och väldigt kul!
 
Annars har jag inte gjort så mycket idag, nu sitter jag här med en kopp te och ska se ett par avsnitt av julkalendern innan jag gör mig iordning inför kvällens strapatser! I morgon ska jag baka lussebullar i Kat's ugn!
 
Puss och kram!
 
Ps, förlåt för den kassa bildkvalitéten, bilden kommer från min ipod eftersom jag inte hade kameran med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0