Oerhört produktiv dag

Hej igen bloggen,
 
idag har varit en såndär dag man gör allt man tänkt göra i evigheter men inte fått ändan ur att göra. Jag gick i skolan som vanligt, betalade mitt internet (man måste gå iväg till en annan byggnad och göra det, och det är lite oklart när det är dags att betala, det bara stängs av och då vet man att det är dags). Jag har gjort mina läxor, varit på en extralektion med min lärare och en elev till, eftersom jag missade tre genomgångar grammatik nrä pappa var här och det var lite halvkomplicerat, så hon erbjöd sig att förklara för oss efter skolan, mycket snällt. Jag har även kollat hur mycket pengar jag har, räknat lite på det och kommit fram till att jag har råd att åka iväg någonstans när slutproven är klara här (innan mitt flyg flyger hem). Dessutom har jag skypat med Camilla, uppdaterat bloggen, mailat massa folk, ätit en lång middag med Sonny och pratat massa strunt. Kolckan är inte ens 23. Mycket bra tycker jag själv.
 
Nu ska jag snart krypa ner i sängen och läsa lite i min bok som pappa tog med sig till mig, Morgon i Jenn heter den, mycket bra bok!
 
Puss och kram!
//Amanda

Kommentarer
Postat av: Eva Stina

Fina bilder, häftigt!
Visst är Morgon över Yenin sorglig men så otroligt bra, jag sträckläste den när vi var i Egypten.

2012-12-04 @ 16:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0