Lussebullar!

Hej bloggen!
 
Efter en fin sovmorgon gick jag upp till Kat och bakade lussebullar i morse. Det tog sin tid men var mycket mysigt, vi lyssnade på julmusik, kände doften av saffran och fick lite julkänslor vilket var mycket mysigt. Vi kollade även på bilder från när jag var ute på vift senast och avnjöt Kat's scones, mums! Jag provade för övrigt Veggemite för första gången, australiensiskt pålägg som inte var helt dumt.
 
Senare knatade jag ner till Matt (våning 2) och bjöd honom på lussebullar, drack te och pratade om livet innan vi gick iväg och åt pizza. Den var helt fantastiskt god. Med tanke på att det var den första riktiga maten jag åt på hela dagen kanske det inte var så konstigt att jag tyckte den var så god, klockan var ju trots allt närmare åtta när vi slutligen fick vår mat. Men men, så kan det bli ibland!
 
Jag kom precis tillbaka från Walmart där jag inhandlat en julklapp för 40 pengar som jag ska ge till någon i morgon. Vi ska göra hemliga tomten, så det är ännu oklart vem som får min present, det får vi se i morgon!!
 
Nu ska jag titta på ett avsnitt av solsidan innan jag kryper ner i sängen.
 
Puss!
//Amanda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0