Ktv och annat kul

Hej bloggen!
Lördagens strapatser var riktigt kul! Vid ett-tiden gick jag och Amelia iväg för att möta Liya, hennes man och deras barn. Väl framme på restaurangen åt vi huuuuur mycket som helst, helt knasigt gott var det. Jag vet att ni blev trötta på matbilder ett tag, men här kommer några i alla fall!
 
Efter en väldigt mättande måltid gick vi till sjön, promenerade bort till den "gamla" delen av Hangzhou, som även är turistdelen av staden. Där gick vi omkring en stund innan vi slutligen åkte hemåt igen. Vi hade tur eftersom det var förhållandevis varmt (typ 12 grader) och solen sken. Mycket bra dag!
 
Väl hemkomna igen hamnade jag och Amelia på mitt rum där vi drack te innan jag gick iväg för att möta upp de jag skulle på Ktv med. Det visade sig att vi fick vip-rummet med eget biljardbord, kareoke, frukt och dryck. Jättekul! Det som var ännu lite roligare var att jag pratade massa kinesiska, bland annat med en jättegullig tjej från Japan som går i min klass men som jag knappt pratat med utanför lektionerna. Kul!
 
söndagen efter lunch gick jag till stammis-cafféet där hela min umgängeskrets (nästan) satt och pluggade. Jag gjorde detsamma eftersom det var prov idag. På kvällen drack jag te och pratade strunt med Amelia =)
 
Idag då? Ja, i skolan var det prov vilket gick helt OK, det var lite många frågor, men det gick nog helt ok. Efter skolan hamnade jag hos Amelia och drack te innan vi åt middag och jag tittade förbi kinesiska hörnan en stund. Nu ska jag snart sova!
 
Puss!!
             
              
             
 
 
             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0