Hurra för helg!

God morgon bloggen!
 
Igår var jag och klättrade med Amaru, tre koreaner och ett gäng tyskar. Jag kommer verkligen inte ihåg vad de hette, hemskt. Nåväl. Det var jättekul! Det är så knasigt, man tror inte att man blir så trött, men sen när man ger sig på väggen igen inser man att hela kroppen bara skriker NEEJ! Men kul var det!!
 
Innan dess var jag produktiv igen och gick till posten, så nu är 9 vykort på väg till er! =) Jag träffade även kompisar som bara satt och chillade i solen som visade sig. Det var kanske 15 grader i solen, härligt!
 
På kvällen gick vi till Vineyard och åt tillsammans. Efter ett tag kom de allra flesta jag kände och vi bara satt och pratade, mycket bra kväll!
 
Idag ska jag plugga lite (har delprov på måndag), till lunch ska jag träffa en kinesisk kompis och äta pekinganka, mums! Det finns visst en restaurang som serverar det här och som drivs av pekingbor. I kväll ska jag på en social grej som kinesiska hörnan annordnar. De har ett rum på en Ktv, med biljardbord, kareoke, öl, soffor osv. Vi ska dit, hänga, ha kul och prata så mycket kinesiska jag kan, är planen!
 
Nej, nu ska jag plugga!
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0