Finaste rummet på campus!

Hejhej bloggen!
 
Här kommer en bild, som utlovat, på mitt omdekorerade rum! Fina Astrid skickade med två affisher från KP, pappa tog med lite bilder, och så fick jag ett vykort häromdagen från Egypten, mycket trevligt!!
 
Idag har jag varit i skolan, pluggat inför morgondagens diktamen ( vi har minst en sån varje vecka), kollat på julkalendern (som ju är helt fantastisk!) och nu kom jag precis hem från kineshörnan där jag pratat kinesiska nästan uteslutande i två timmar!
 
Nu sitter jag här, klockan är lite efter 10 på kvällen och jag har gjort en stor kopp te, planen är att gå igenom morgonens ord en gång till och sedan se dagens avsnitt av julkalendern.
 
Pusst!
 
//Amanda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0