Dan före dan före dan före dopparedagen

Hallå bloggen!
Idag har varit en riktigt bra dag! Jag kan inte sätta fingret på varför, men den var väldigt bra!. Jag hade sovmorgon till 10 i morse, så jag såg 4 avsnitt av greveholm som jag missat eftersom datorn var på lagning, sen gick jag i skolan, tog klassfoto, skypade med Josefine, fikade med Maggie samtidigt som jag lärde henne lite svenska. Det verkar som att folk vill lära sig vårt språk, av någon outgrundlig anledning. Inte mig emot, det är kul att hjälpa till!
 
Jag och Matt gick och åt middag innan jag cyklade iväg till gymmet och nu är jag hemma igen. Har precis sett ännu ett avsnitt av Greveholm, mycket mysigt =)
 
Igår var mer eller mindre en annan vanlig dag här.
 
Här kommer lite bilder från i tisdags när vi var och julhandlade, jag Matt, Amelia och Kat!
 
        Min klass, eller de som kom till lektionen idag i alla fall.
              
 
Roliga glasögon!
 
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0