Ett första inlägg med lägesrapport

Hej på er,

Nu är klockan 20 över tolv och jag är nästan färdigpackad. Min väska väger 20,3 kilo och mitt handbaggage väger 10. Gränserna är 20 respektive 8 kilo. Som tur är har jag lite tid på mig i morgon också, då ska jag försöka ta bort några sista saker så att jag inte överskrider några baggagegränser, men för stunden kommer jag spy om jag behöver packa om dendär röda väskan en gång till! 

 

I morgon bär det av till Kina, så det är med andra ord hög tid att jag skaffar en ny blogg. Lite i brist på inspiration blev det tillslut amanda i mittens rike som fick bli bloggens titel. Har man ett bättre förslag (nej, Camilla kungfustonken är inte ett bra namn) kan man ju hojta till så kanske jag byter. 

 

Nu väntar sängen, de följande inläggen blir garanterat mer spännande än detta!!

//Amanda


Kommentarer
Postat av: Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2012-08-31 @ 00:15:51
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0