FRIHET!!!

Hej bloggen! Igår hade jag mitt sista (och kanske värsta) prov. 10 minuters muntligt prov på uteslutande kinesiska. Inte kul. Mitt prov var klockan 15, så jag hade dessutom hela dagen att våndas. Jag börjde morgonen men en promenad upp på kullen, sedan pluggade jag det sista och när jag tyckte att jag inte kunde göra mer för att förbereda mig läste jag min bok fram tills det var dags. Provet gick bra tror jag, i morgon ska jag gå och hämta ut resultaten, så då får vi se svart på vitt, men godkänt bör jag ha fixat i alla ämnen vilket är en väldigt stor lättnad! Resten av gårdagen försökte jag hitta till en affär. Jag hittade adressen, men affären fanns inte längre, utan i stället var där rester av byggnader och planer på att bygga lägenheter. Fail, tänkte jag och cyklade hem igen. Sedan hamnade jag på restaurang med ett gäng trevliga människor innan vi gick till Burton's och mötte upp resten av folket. Det var väldigt härligt fram tills ungefär midnatt då de drog upp musiken på max och man inte kunde prata med varandra längre. Så då gick vi helt sonika hem. Idag är det den officiella festen, eller i alla fall i mitt kompisgäng. Vid halv sju ska vi ses och tillsammans äta mat på en väldigt bra restaurang där vi har reserverat bord. Sedan får vi se vart kvällen slutar, men det kommer bli riktigt bra! Nu har vi ju alla äntligen LOV!!!! Idan har jag inte gjort mycket, jag sov typ 11 timmar i natt, vaknade, gick upp på kullen, intog någon form av mat, hängde en stund med Maggie och sedan cyklade jag iväg en sväng för att hitta lite mer presenter. Nu har jag nästan köpt allt så det är bra =) Har man önskemål så är det bara att spotta ut det! Än har jag några dagar kvar. Nu ska jag fixa iordning mig, puss och kram så ses vi jättesnart!!! //Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0