En sista fredag i Hangzhou

Så, vad har jag gjort annars då?

 

I fredags, dvs igår var jag oerhört produktiv, packade min väska, köpte bussbiljett till morgondagens resa, skrev ut min flygbiljett, köpte en Zhajiang Universitet-tröja, på kvällen var det sista utgången i Hangzhou. Först gick jag, Malin, Oskar, Amelia, Kevin och Sonny ut och åt mat. Sedan mötte vi upp mer eller mindre alla som är kvar i Hangzhou på Vineyard där vi satt och pratade.

 

Slutligen hamnade vi på Coco Jeff och dansade loss, så himla länge sedan jag var ute och dansade på riktigt så det var väldigt kul! Dessutom var alla där, för omväxlings skull. Det brukar sluta med att alla hamnar på olika ställen, men nu var alla på ett ställe. Det var fint.

 

Nu sitter jag på Peet's och fixar det sista, mailar folk, och gör allmänt sista minuter saker. Min väska är packad, jag lyckades få ner allt i den till slut, så jag slipper skicka hem saker med posten, hurra!

 

Så, nu ska jag snart gå och äta mat, wihop!

 

Puss och kram!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0